Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ فرزاد یاسمی گفت: با افزایش حجم بازگشت زائران به کشور تعداد زیادی مسافربر شخصی وارد شهر مهران شده و در صدد مسافر کشی به شهر‌های دور و نزدیک کشور هستند.

او ادامه داد: این مسافرکش‌ها بدون مجوز و عدم پوشش نظارتی از سوی دستگاه‌های متولی اقدام به جابجایی و انتقال زائران می‌کنند که این موضوع می‌تواند مشکلات را برای زائران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به تمهیدات و پیش‌بینی‌های امن برای استقرار اتوبوس‌های بین شهری در پایانه برکت مرز مهران و برنامه ریزی برای انتقال شبانه روزی زائران از مرز به شهرهایشان از آن‌ها خواست، برای برگشت به استان‌ها و شهر‌های خود از هر وسیله‌ای استفاده نکرده و مراقب باشند.

او همچنین به زائران توصیه کرد، در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی وسایل نقلیه شخصی عمومی، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و ایستگاه‌های مستقر در مسیر‌ها گزارش کنند.

سرهنگ یاسمی در پایان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را ضامن سلامت زائران خواند و از آن‌ها خواست با استراحت کامل در موکب‌ها به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/غ

زائران در برگشت به شهرهایشان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98 اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • چین، میزبان مذاکرات آشتی حماس و فتح
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره