Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حالا که رای CAS در رابطه با سوپرجام اعلام شد و متن آن نیز منتشر شد، خیلی از واقعیت‌های درون باشگاه استقلال مشخص شد. من از اول گفتم چون مسئولان باشگاه نتوانسته بودند در نقل و  انتقالات عملکرد خوبی داشته باشند و تیم را حفظ کنند، نمایش سوپرجام را راه انداختند تا هواداران را سرگرم کنند در حالی که به وضوح مشخص بود کار سوپرجام تمام است و همه اینها بازی با افکار عمومی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: از این که پیش‌بینی هایم در خصوص آینده باشگاه درست از آب در آمد اصلا خوشحال نیستم. به هرحال من خودم را از خانواده استقلال می‌دانم و دود این اتفاقات در چشم همه استقلالی‌ها از جمله خود من رفت.

وی با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص خودش در گذشته گفت: برخی از پیشکسوتان بعد از صحبت‌های من انتقاد می‌کردند و می‌گفتند طباطبایی کجای مدیریت است که از مدیران انتقاد می‌کند. حالا مشخص شد من خیلی بیشتر از آقایانی که ادعا دارند و مدیریت می‌کنند، مدیریت را بهتر می‌فهمیدم.

طباطبایی که چندی پیش با انتشار یک ویدئو در رسانه باشگاه، به سهم خواهی متهم شده بود گفت: من به استراماچونی گفتم باشگاه صادق نیست و باشگاه این ویدئو را منتشر کرد و مرا سهم خواه دانست. من الان هم می‌گویم باشگاه صادق نیست. نه با هوادارانش و نه با پیشکسوتانش.

دروازه‌بان پیشین آبی پوشان گفت: آن روز مرا به سهم خواهی متهم کردند و حالا سئوال من این است که سهم آقایانی که حاضر نیستند استقلال را ترک کنند از این همه ناکامی و نمره منفی چقدر است؟

وی تاکید کرد: به من انگ عوام فریبی زدند اما گذشت زمان نشان داد چه افرادی عوام فریبی کرده و  با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی می‌کنند.

طباطبایی در خاتمه گفت: با این شرایط موجود، همه هواداران و پیشکسوتان از این نوع مدیریت در باشگاه ناراضی هستند. در واقع همه ناراضی هستند جز یک نفر و معلوم نیست چرا آقایان این نوع مدیریت را برای فقط استقلال می‌پسندند.

کد خبر 4746455 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی طباطبایی تیم فوتبال استقلال تهران امیرحسین فتحی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج مارک ویلموتس کشتی آزاد کاراته فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد

سعید آجرلو: دولت ناراضی، مردم ناراضی، خودروساز ناراضی؛ این چه معادله ای است؟ آقای منظور! چرا ارز خودرو را تخصیص نمی دهند؟ نظام تخصیص ارز ناعادلانه و ناکارآمد است. آقای فرزین! دلار تلگرامی واقعیت است.

دریافت 32 MB

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی