Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه روز دوشنبه مدعی شد که نیروهای «ی پ گ» کرد سوریه، زندانی از داعشی‌های حبس‌شده را در منطقه‌ای از سوریه که محل انجام عملیات نظامی ترکیه است، تخلیه کردند و زندانیان آنجا ربوده شده بودند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، وی افزود: «همانطور که می‌دانید، مسئله زندان در موضوع داعش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قصد داریم تا نهایت تلاش خود را در رابطه با این زندانیان به کار گیریم. با این حال تنها یک زندان در منطقه ما وجود داشت و آن یک زندان داعشی است.»

وی افزود: «زمانی که ما به آنجا (زندان داعشی‌ها) رفتیم، دیدیم که این (زندان) توسط نیروهای «ی پ گ» تخلیه شده و تروریست‌های داعشی از آنجا ربوده شده بودند. ما اینها را از روی عکس و فیلم‌ها و صحبت با همتایانمان متوجه شدیم و این کار را ادامه خواهیم داد.»

آکار به تعداد زندانیان اشاره‌ای نکرد و حتی در خصوص اینکه چه کسی این زندانیان را ربوده و به کجا برده است، توضیحی نداد. از طرفی «ی پ گ» نیز در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

این در حالی است که رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه می‌تواند باعث فرار داعشی‌ها از زندان‌های تحت کنترل کُردها شود و مطمئن نیست که ترکیه بتواند اوضاع را تحت کنترل نگه دارد.

ترکیه روز چهارشنبه  (۱۷ شهریورماه) به بهانه «مقابله با تروریسم» و ایجاد «یک منطقه امن برای اسکان آوارگان سوری» به مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد در شمال سوریه حمله کرد. این اقدام با محکومیت جهانی روبرو شده است.

310 310

کد خبر 1310905

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه کردهای سوریه ترکیه داعش ترکیه سوریه کردهای سوریه روح الله زم حسن روحانی ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین اربعین سپاه پاسداران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد