Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که «حمله به نفتکش ایرانی اقدام خلاف سیاست ثبات ساز جمهوری اسلامی ایران است» گفت که ایران در جای خودش پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای به اقدام می‌دهد.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حمله به نفتکش ایرانی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که آمادگی برای رفع تنش دارد و حتما هم این کار را می‌کند، البته که حمله به نفتکش اقدامی خلاف سیاست‌های ثبات ساز جمهوری اسلامی است که در جای خودش پاسخ قاطع خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که «روح حاکم بر نخبگان عربستان تنش زدایی با ایران است» گفت: در شرایطی که ایران سال‌ها است اعلام می‌کند آماده مذاکره با عربستان است، این عربستانی‌ها هستند که نیامدند و در عین حال رفتار و گفتارشان با یکدیگر متفاوت است و دنبال میانیجگری هستند.

فلاحت پیشه در واکنش به برخی تحلیل‌ها مبنی بر هدف حمله کنندگان به نفتکش ایرانی با تحت الشعاع قرار دادن سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به ایران گفت: این اتفاق خیلی شبیه به زمان سفر نخست وزیر ژاپن به ایران است که هم زمان دو نفتکش مورد هدف قرار گرفت به نظر می‌رسد یک سری عوامل تلاش می‌کند جریان دیپلماسی شکل نگیرد البته که در ایران حوزه عملیاتی و دیپلماسی هر کدام کار خودشان را در راستای منافع ملی انجام می دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: به هر حال با توجه به اتفاقی که برای نفتکش ایرانی رخ داد جمهوری اسلامی ایران از توان عملیاتی و میدانی به اندازه کافی برخوردار است که بداند چه عامل و عواملی این کار را صورت دادند، ایران اقدام پیشمان کننده‌ای را در مقابل آنها انجام می‌دهد. توان میدانی جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که می‌تواند آنها را شناسایی کند که البته که این کار جدا از روند تنش زدایی بین ایران و عربستان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال حشمت الله فلاحت پیشه عربستان تنش زدایی پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر

تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا مشاهده می‌کنید./ بیسیمچی مدیا

دیگر خبرها

  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر