Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اعضای هیات بازرگانی اهواز و مشهد به ریاست خانم عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز و نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان روز دوشنبه  با حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیرکشورمان در عمان در محل سفارت دیدار و گفت گو کردند.

در ابتدای این دیدارکشورمان ضمن تشریح آخرین وضعیت اقتصادی میان دو کشور، به فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری در کشور عمان و ارائه تسهیلات لازم به تجار و بازرگانان ایرانی اشاره و تصریح کرد: عمان همه فاکتور‌های لازم از جمله امنیت را برای سرمایه گذاری داراست و این کشور به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی دروازه خوبی برای ورود شرکت‌های ایرانی به آسیا و آفریقاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه جلسه رئیس اتاق بازرگانی اهواز به ظرفیت بالای استان خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: استان خوزستان در زمینه‌های مختلف کشاورزی، تولید آبزیان، خدمات فنی و مهندسی، نفت و گاز، تولید مصالح ساختمانی، کالا‌های لوکس و مواد غذایی آماده همکاری با کشور عمان و سایر کشور‌های همجوار است.

در این دیدار همچنین مقرر گردید به منظور تسهیل در روند رفت و آمد تجار محترم دو کشور خط پروازی اهواز – مسقط راه اندازی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمان مسقط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود