Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:40:05 GMT

آنالیز دقیق نرخ‌گذاری قیمت نان درقم انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۸۶۳۰

آنالیز دقیق نرخ‌گذاری قیمت نان درقم انجام شد

مهرداد غضنفری روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان و گندم در سالن جلسات استانداری قم بیان داشت: سقف نرخ‌گذاری نان درقم نباید بالاتر از قیمت گذاری نان در استان تهران بیشتر باشد.
وی یادآور شد: درنرخ‌گذاری جدید نان تمام ملاحظات دیده شده و نسبت به حقوق کارگران و عموم مردم توجه لازم صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نرخ موجود نان درقم نرخ واقعی نبوده و با قیمت واقعی محصول فاصله دارد و همین مساله سبب گران فروشی و کم فروشی درسطح استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غضنفری بیان داشت: نان کالایی بوده که عمومیت داشته و تمام مردم از آن استفاده می‌کنند بنابراین نمی‌شود در نرخ‌گذاری این محصول یک جانبه تصمیم‌گیری گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: برای بررسی بیشتر، کارشناسی و آنالیز دقیق قیمت گذاری نان دستگاههای متولی فقط یک هفته دیگر مهلت دارند.
وی گفت: درنرخ گذاری جدید نان که از هفته آینده در قم اجرایی می شود، نان سنگک با تناسب بین وزن و قیمت ۲۳ درصد از کمتر از تهران خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین قیمت نان لواش و تافتون ۲۰ درصد و قیمت نان بربری ۳۰ درصد پایین‌تر نرخ‌گذاری این محصول در استان تهران است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم یادآور شد: در بخش نیمه یارانه ای نیز نرخ‌گذاری نان سنگک ۶۳ درصد و نان بربری ۳۰ درصد پایین از تهران مصوب شده است.
وی تصریح کرد: قم یکی از استانهای کشور بوده که بلاتکلیفی را در نرخگذاری نان از بین برده و در نرخگذاری آن کارهای کارشناسی موشکافانه مطلوبی صورت گرفته است.
غضنفری گفت:‌عنوان کرد: این نرخ گذاری جدید نان در قم هفته آینده با موافقت نهایی استاندار قم به نانوایی های استان ابلاغ خواهد شد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن قم قیمت گذاری دستوری استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است». - اخبار سیاسی -

حبیب‌زاده منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن نادرست دانستن روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • آنالیز یک تغییر: کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد