Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@09:09:40 GMT

توزیع روزانه ۶۵ هزار وعده غذایی در موکب شهید قهاری

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۸۷۰۹

توزیع روزانه ۶۵ هزار وعده غذایی در موکب شهید قهاری

علی قبادی، ‌رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اسدآباد از شهرهایی است که از دیرباز در مسیر عبور زائران کربلای معلی قرار داشته است که در این راستا با برپایی موکب و ارائه خدمات گوناگون از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با اربعین حسینی موکب «شهید قهاری سعید» در گردنه اسدآباد برپا می‌شود، افزود: این موکب از 10 مهر ماه لغایت 1 آبان‌ماه آماده پذیرایی از زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اوقاف  اسدآباد با بیان اینکه در این موکب روزانه 50 هزار پرس غذای گرم و 15 هزار وعده صبحانه توزیع می‌شود، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود این موکب روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر را اطعام‌دهی کند.

قبادی با بیان اینکه امکان اسکان موقت و دائم نیز در این موکب فراهم است، ابراز کرد: تا به امروز بیش از 5 هزار زائر در این موکب اسکان (موقت و دائم) داده شده‌اند.

رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد با بیان اینکه امسال آمار زوار اربعین نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است، بیان کرد: هزینه‌های این موکب از محل اجرای نیات واقفان و کمک‌های مردمی تأمین شده است.

وی اشاره‌ای به وقف‌های جدید شهرستان داشت و گفت: وقف زمینی به مساحت 110 متر مربع به ارزش 90 میلیون تومان در روستای شمس آباد به منظور ساخت خانه عالم از وقف‌های جدید شهرستان در سال جاری است. وقف قطعه زمینی به مساحت 500 متر مربع و به ارزش 25 میلیون تومان در روستای گذرکجین جهت بازسازی غسالخانه این روستا از دیگر موقوفات ثبت شده در شهرستان اسدآباد است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان زوار اربعین اربعین موکب اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی