Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:26:20 GMT

۸۸ درصد مشکلات سیل لرستان باقی می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۹۴۶۲

۸۸ درصد مشکلات سیل لرستان باقی می‌ماند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فقط ۱۲ درصد خسارات سیل استان تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی و تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان، اظهار کرد: رشد و توسعه هر جامعه‌ مرهون  سه عامل پیشرفت علمی، اراده مردم و مسئولان برای برداشتن موانع و مشکلات و همچنین برنامه‌ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کشور بدون برنامه‌ریزی صحیح مانند انسان گمشده در بیابان است و داشتن برنامه خیلی مهم است.

میرعمادی با بیان اینکه انتظار ما از رئیس سازمان برنامه و بودجه این است که توجه ویژه‌ای به برنامه‌های لرستان داشته باشد، ادامه داد: لرستان در حد متوسط کشور قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان به سیل لرستان اشاره کرد و افزود: سیل اینجا با دیگر استان‌ها متفاوت، خسارات زیاد و ویران‌گر بود، بر اساس گزارش‌ها ۸۰۰۰ میلیارد تومان برآورد خسارت سیل شده اما فقط یک‌هزار میلیارد آن تخصیص پیدا کرده و این یعنی معادل ۱۲ درصد و ۸۸ درصد از مشکلات و خرابی‌های سیل باقی می‌ماند.

وی اضافه کرد: با این شرایط یعنی سیل زدگان ما هنوز مشکل دارند و در تامین مسکن، سرمایه کار و... با مشکل مواجه بوده که رفع آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

 میرعمادی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف جلسات زیادی برگزار شده، تاکید کرد:  مسئولان وعده‌هایی که در این جلسات مطرح کرده را عملی و مصوبات را اجرا کنند و در این صورت خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص، تامین امنیت انتخابات را برعهده گرفتند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در پیش است از لحاظ بحث تأمین امنیت همه اقدامات در دست انجام است، هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: از مردم شریف و مقاوم کرمانشاه درخواست می‌کنم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه انتخاب نمایندگانی با پشتوانه قوی رأی مردمی را فراهم کنند، چراکه مشارکت قوی سبب خواهد شد که ما استان قوی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم با برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه، در طول چهار سال نمایندگی خود پاسخ اعتماد مردم به آن‌ها را بدهند.

حاجیان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش نمایندگان منتخب در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، استان کرمانشاه وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی پیدا کند که یک معضل جدی در استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: نمایندگان منتخب برنامه‌ای برای رفع مشکلات استان داشته باشند و استان را با توجه با پتانسیل‌های موجود در استان در حوزه اقتصادی پیش ببرند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: فعالیت حوزه گردشگری و استفاده بهینه از منابع طبیعی و معدنی استان می‌تواند زمینه ارتقای وضعیت استان و هم استانی‌ها را فراهم کند و انتظار می‌رود نمایندگان منتخب در این حوزه با برنامه اقدام کنند.

سردار حاجیان افزود: انتخاب نمایندگان با رأی حداکثری مردم می‌تواند در پیشرفت استان مؤثر باشد و به همین دلیل از همه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

کد خبر 751214

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت