Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی برای ۱۵۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری آبان ماه امسال اجرایی خواهد شد.


به گزارش شریان نیوز،‌جعفر داداشی ، سرپرست اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری در این باره اظهار کرد: وام ازدواج مرحله دوم فرزندان بازنشستگان این صندوق که ثبت نام اینترنتی آن تیرماه امسال انجام شده بود، در مرحله تامین اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بررسی اسناد ارسالی از سوی متقاضیان در مدیریت‌های استانی صندوق بازنشستگی در حال انجام است و پس از تامین اعتبار، آبان ماه جاری به حساب ۱۵۰۰ نفر از بازنشستگان که شرایط لازم را احراز کنند، واریز خواهد شد.

به گفته داداشی، وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان صرفا به ۱۵۰۰ نفر از افرادی که در سامانه اینترنتی وام ازدواج در سایت صندوق بازنشستگی کشوری در تیرماه امسال ثبت نام کرده بودند و واجد شرایط لازم هستند و اولویت بندی شده‌اند تعلق خواهد گرفت. پس از پرداخت مبلغ وام، نتایج آن در سامانه مربوطه قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان