Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اوقاف و امور خیریه از محل عواید موقوفات مرتبط با عزاداری سالار شهیدان و همچنین به همت خادمان امامزادگان، در قالب ۱۰۷ موکب در داخل و خارج از کشور در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، سازمان اوقاف و امور خیریه از محل عواید موقوفات مرتبط با عزاداری سالار شهیدان و همچنین همت خادمان امامزادگان، حضور پرشور خیران و نذورات مردمی امسال در قالب ۱۰۷ موکب در داخل و خارج از کشور در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بنابرگزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، خدماتی همچون، اسکان زائران، توزیع وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی بین زائران، ارائه خدمات خیاطی، رخشتویی و بهداشتی، برپایی بیمارستان صحرایی، انجام خدمات فرهنگی با حضور مبلغان و روحانیون، توزیع بسته‌های اقلام فرهنگی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع مثل محافل انس با قرآن  و برپایی مسابقه عکاسی با هشتک مسیر ازجمله مهم‌ترین خدمات مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه استان ایلام اربعین ۹۸ موکب اربعین حسینی سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

دریافت 50 MB

به گزارش خبرنگار مهر، موکب عزاداری امام جعفر صادق (ع) با همت شهرداری بجنورد برپا شد.

کد خبر 6096165

دیگر خبرها

  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است