Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم والیبال پیام گفت: کولاکوویچ نتوانست مدیریت خوبی در جام جهانی داشته باشد و اگر بازی‌ها چند روز دیگر ادامه پیدا می‌کرد، ۶ بازیکن هم نداشتیم. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی 2019 اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی برای این مسابقات از سوی ایران وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی نشان داد که مثل مسابقات قهرمانی آسیا در تهران به دنبال رتبه و مقام و رزومه برای خودش است و به دنبال پیشرفت والیبال ایران نیست.

سرمربی پیشین تیم والیبال پیام ادامه داد: تیم ملی می‌توانست در مسابقات قهرمانی آسیا از جوانان استفاده کند و جام جهانی نیز با استراحت دادن به بازیکنان باتجربه، مسابقاتی دو سر برد برای ایران باشد. بازیکنان نمی‌توانند در چند تورنمنت متوالی، بدن و آمادگی خود را حفظ کنند. آنها والیبال زده شده‌اند و جسم و روح‌شان خسته است. بهتر بود تیم ملی، نتیجه‌گرایی را کنار بگذارد و به فکر حفظ بازیکنان باشد. کولاکوویچ نتوانست مدیریت خوبی در جام جهانی داشته باشد و اگر بازی‌ها چند روز دیگر ادامه پیدا می‌کرد، 6 بازیکن هم برای بازی نداشتیم.

قوچان‌نژاد گفت: بازی‌هایی در سطح جام جهانی از ده‌ها جلسه تمرین برای بازیکنان بهتر است. استراحت دادن به بازیکنان باتجربه و میدان دادن به جوان‌ها می‌توانست دستاورد ما از جام جهانی باشد. در هر دیداری هم که از جوان‌ها استفاده شد به اجبار بود و خبری از تاکتیک تیمی نبود. تیم ایران در جام جهانی، زنده و پویا نبود و بی‌روح و غیرشاداب بازی می‌کرد.

جام جهانی والیبال| برزیل برای سومین بار قهرمان شد/ صعود یک پله‌ای ایران در جدول

وی در مورد ادامه کار کولاکوویچ در تیم ملی ایران گفت: او جرأت و جسارت ایجاد تغییرات لازم را در تیم ندارد و کار از دستش در رفته بود. ماندن کولاکوویچ، ضرر فنی و رفتن او ضرر مالی برای ایران است. او چیزی به والیبال ایران اضافه نکرده و بازیکنان از اندوخته ذهنی  خود در باز‌ی‌ها استفاده می‌کنند.

قوچان‌نژاد در پایان گفت: زیبنده یکی از بهترین فدراسیون‌های ایران نیست که برای مدت طولانی بدون رئیس اداره شود. این قضیه نیز قطعاً روی نتایج تیم ملی تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم