Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رویه برخی رسانه‌ها در استان انتقاد کرد و گفت: تنها هم و غم عده‌ای از خبرنگاران برجسته کردن سوژه‌های منفی است. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: برخی اتفاقات منفی و ناگوار که اتفاقا به نسبت سایر استان‌ها بسیار کمتر رخ می‌دهد توسط برخی خبرنگاران برجسته می‌شود به گونه‌ای که در بیرون استان عده‌ای فکر می‌کنند چه خبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از نقد رسانه‌ها در راستای اصلاح و سرعت بخشیدن به قطار توسعه استقبال می‌کنیم، ابراز کرد: با وجود ظرفیت‌های کم نظیر در استان از جمله گردشگری، نفت و گاز ، آب و جنگل ولی رسانه‌ها در کنار آن‌ها به راحتی می‌گذرند و دنبال حوادث و رخدادهای منفی هستند تا بلد شوند.

کدام رسانه های اصلاح طلب از مرتضوی پول گرفتند! +تصاویردرخواست همتی از صاحبنظران اقتصادی و رسانه ها: جو روانی منفی ایجاد نکنیدمحدود کردن رسانه ها به نفع اعتبار و سلامت دستگاه قضا نیست

کلانتری با تشریح خاطره‌ای افزود: زمانی که در وزارت کشور بودم یکی از دوستانم که فوق تخصص قلب دارد فرزندش نیز در همین رشته قرار بود در کهگیلویه و بویراحمد طرح خود را بگذراند، بعد از رصد اخبار استان از من خواست تا استانی دیگر را برای وی پیدا کنم زیرا معتقد بود فرزندش از دستش می‌رود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست داشته‌ها از جمله جاذبه‌های کم نظیر گردشگری استان را برجسته کنند تا به مردم سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور معرفی شوند و دست از بلد کردن مسائل و حوادث منفی بردارند.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰