Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری نبض بازار، رسول خضری با اشاره به نحوه فعالیت بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات به بازنشستگان و امر تولید گفت: بانک رفاه به عنوان یک صندوق بین نسلی شناخته می شود که تاکنون تکالیف خود را به خوبی انجام داده است .
وی تاکید کرد: این بانک در اموری همچون بحث اشتغال و تولید پیشگام بوده و می تواند تحولات موثری را در این بخش ایجاد کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: به اعتقاد بنده عملکرد این بانک تاکنون مثبت بوده است.
خضری بیان داشت: قطعاً این بانک می‌تواند چرخ بخش تولید و گردش اقتصادی کشور را به حرکت در بیاورد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران بازنشستگان گردش اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای بهینه تکالیف محوله در حوزه مسکن کارگری و با استفاده از ظرفیت‌های نهضت ملی مسکن، اقدامات خود را در این حوزه توسعه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اقدامات بانک رفاه کارگران در این حوزه از طریق برگزاری جلسات مشترک با کارفرمایان و مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی در چارچوب طرح مذکور، شتاب گرفته و درخواست‌های واصله به قید فوریت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

این گزارش می‌افزاید، حداکثر همکاری و مساعدت از سوی این بانک در چارچوب ضوابط ومقررات ابلاغی نهضت ملی مسکن با دستگاه‌های ذیربط درخصوص پذیرش درخواست‌های مرتبط با مسکن کارگران به صورت انفرادی، تعاونی‌های کارگری، کارفرمایان متقاضی بابت جامعه هدف یاد شده و به تبع آن پیمانکاران واجد شرایط حوزه ساخت مسکن کارگری صورت پذیرفته و بر حسن اجرای آن نظارت کافی و مستمر می‌شود.

شایان ذکر است، دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه طی سخنانی در سی و پنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه با قدردانی از آمادگی بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از ساخت مسکن کارگری، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با نیت خیر و اقدامات ارزشمند بانک رفاه کارگران، شاهد رفع دغدغه مسکن کارگران باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: مدیرعامل این بانک به من نوید دادند که در حوزه مسکن کارگری آماده توسعه اقدامات از طریق افزایش تسهیلات مربوطه هستند. بنده از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم از این طریق بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم.

کد خبر 848735 برچسب‌ها کارگران بانک رفاه

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند