Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تخصیص بیش از یک میلیون و 644 هزار دفتر تحصیلی در سطح استان جهت تنظیم بازار در ایام بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر میرشکار در گفت وگو با عصرهامون، اظهار کرد: در این طرح بالغ بر یک میلیون و 644 هزار و 392 دفتر تحصیلی و انواع نوشت افزار، با هدف تنظیم بازار در ایام بازگشایی مدارس، جهت مصرف دانش آموزان استان و با قیمت تنظیم بازار تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کل تعداد انواع دفتر تحصیلی تخصیص یافته در این طرح، شامل یک میلیون و 644 هزار و 392 دفتر است که از این تعداد بالغ بر یک میلیون 350 هزار دفتر جذب و در چرخه توزیع در سطح استان قرار گرفته است.

میرشکار در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع نوشت افزار در سطح استان بر اساس اعلام آمار آموزش و پرورش و  ابلاغ توزیع در قالب ستاد تنظیم بازار شهرستان های تابعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بنر این طرح و قیمت ها در مراکز فروش جهت شناسایی هم استانی ها نصب شده تصریح کرد: 20 مباشر جهت توزیع نوشت افزار در سطح استان در نظر گرفته شده و سهمیه ها جهت توزیع طی 3 مرحله انجام می شود که البته اجرای مرحله سوم کماکان ادامه دارد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف استان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گران فروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستاد خبری سازمان در طول شبانه روز و یا با حضور در محل سازمان به و مراجعه به حوزه ستادخبری به صورت حضوری وکتبی ارائه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز