Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان بوشهر ضمن افتتاح و آغاز ساخت طرح‌های صنعتی، مشکلات صنعتگران در شهرک‌ صنعتی، صنایع دریایی و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بررسی می‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به سفر رضا رحمانی به استان بوشهر اظهار داشت: در این سفر کارخانه شیمی گستر لیان که تولید کننده متوکسید سدیم مورد استفاده در صنایع داروسازی، نساجی، دندانپزشکی و سوخت‌های بیودیزل افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه این کارخانه با ظرفیت 20 هزار تن در سال با سرمایه‌گذاری 1300 میلیارد ریال ایجاد شده است افزود: در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به بوشهر، عملیات اجرایی تولید انواع انباره‌های سرب، اسید صنعتی و پلیت باطری آغاز می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بررسی از روند خوشه صنعتی آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت به بوشهر دانست و تاکید کرد: در این سفر از فعالیت شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر بازدید و مشکلات این کارخانه بررسی می‌شود.

حسینی، آغاز ساخت شناور تجاری در شرکت کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر را از دیگر برنامه‌های سفر رحمانی به بوشهر دانست و بیان کرد: نشست در جلسه اقتصاد مقاومتی و فعالان اقتصادی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های وزیر صمت به بوشهر است.

فعالیت واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به روایت تصویر رونق واحدهای تولیدی در اولویت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قرار دارد طرح‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری 121 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح شد

وی افزود: در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به بوشهر از بندر و اسکله تجاری و طرح‌های توسعه بندر بوشهر بازدید می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات