Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری هجدهمین سوگواره ادبی عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هجدهمین سوگواره ادبی عاشورایی به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: این سوگواره به همت کانون فرهنگی سردار شهید قاسم عربیان و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی، سازمان بسیج هنرمندان و انجمن ادبی جوان کویر آران و بیدگل در دو بخش دانش آموزی و آزاد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضابطی افزود: این سوگواره ویژه شهرستان های آران و بیدگل و کاشان خواهد بود و علاقه مندان بایستی برداشت های معرفتی خود را از واقعه عاشورا در قالب شعر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: علاقه مندان بایستی حداکثر سه اثر را به همراه مشخصات کامل صاحب اثر به دبیرخانه جشنواره به نشانی آران و بیدگل، خیابان نظام وفا، کانون فرهنگی سردار شهید عربیان و یا از طریق پست الکترونیک به نشانی arabian95@yahoo.com ارسال کنند.

 

ضابطی مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ مهر ماه عنوان کرد و افزود: در اختتامیه این سوگواره به صاحبان آثار برتر در هر بخش لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد اصفهان اربعین ۹۸ سوگواره ادبی عاشورایی شهرستان آران و بیدگل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

علیرضا غضنفریان کد خبر: 1229551 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر