Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، لیر ترکیه به دنبال عملیات نظامی این کشور در سوریه بدترین عملکرد را در بین ارزهای اصلی جهان در ماه اکتبر داشته است. 

چنین تغییر و تحولی برای لیر ترکیه عجیب نیست اما این ارز در ماه جاری میلادی به صورت کاملا استثنائی پنج درصد ارزش خود را در مقابل دلار همزمان با افزایش یک و سه دهم درصدی شاخص «ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس. سی. آی» برای ارزهای بازارهای نوپا از دست داده است.

صعود بازارهای نوپا به طور کلی از شاخص‌هایی چون احتمال توافق تجاری چین و آمریکا و اقدامات تحریک کننده ناشی می‌شود اما ناظران درباره ترکیه نسبت به اعمال تحریم‌های بین المللی بر این کشور به دلیل عملیات نظامی در ترکیه ابراز نگرانی می‌کنند. 

کارشناسان بازارهای نوپا در حال حاضر ایجاد یک محرک ایجابی و مثبت برای ترکیه را بسیار بعید می‌دانند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیر ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه

آمریکا نیروهای کمکی نظامی متشکل از ۴۰ خودرو را به پایگاه‌هایش در مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه سوریه اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام منابع محلی، کاروان نیروهای آمریکایی شب گذشته از دروازه مرزی الولید بین عراق و سوریه وارد مناطق تحت اشغال نیروهای کرد سوریه در استان الحسکه سوریه شده است.

طبق گزارش آناتولی، این کاروان متشکل از ۴۰ خودرو شامل خودروهای زرهی حامل سربازان آمریکایی، ابتدا وارد پایگاه نظامی در شهر رمیلان الحسکه شد.

این کاروان متشکل از تانکرهای سوخت، خودروهای نظامی حامل تجهیزات پزشکی و مهمات، سپس به سمت پایگاه تل‌بیدر در شمال غربی الحسکه حرکت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...