Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در پی ابلاغ آیین‌نامه طرح پایش دانشجویان توسط مرکز امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشکده علوم قرآنی ملایر جهت آمادگی هرچه بیشتر دانشجویان به برگزاری دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم ویژه بانوان اقدام کرده است.
کلاس‌های روخوانی و تجوید قرآن کریم روزهای دوشنبه از ساعت 8 تا 10 با تدریس خانم رضایی در کلاس شهید کاظمی، و کلاس فصیح‌خوانی قرآن کریم با تدریس خانم صدیقی در خوابگاه خواهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلاس‌های حفظ قرآن کریم از اول آبان‌ماه با تدریس خانم شیرخانی آغاز خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ اولین جلسه کلاس‌های آموزش روخوانی و تجوید قرآن کریم روز گذشته، 22 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروزی، سرپرست دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار شد.
محمد جوکار انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دانشکده علوم قرآنی ملایر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی«تلاوت شباب الرضا(ع)» درباره این دوره‌ گفت: صنعت برق استان اصفهان از 11 تا ۱۵ اردیبهشت ماه میزبان این دوره از طرح ملی تلاوت است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء قاریان جوان و توانمند کردن آنها برای تدریس در دوره‌های آموزی طرح ملی تلاوت عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان حاضر در این دوره آموزشی را ۵۰ نفر از نخبگان قرآنی تشکیل می‌دهند که از آغاز برگزاری طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع)» در دوره‌های مختلف آن حضور داشته‌اند.

مقدم کیا ادامه داد: این نخبگان قرآنی بالای 18 سال سن دارند و از ۷ استان کشور فراخوانده شدند و قرار است به مدت ۳ روز در اصفهان آموزش ببینند.

دبیر طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) اظهار کرد: در این دوره‌ها دروسی چون فنون تدریس، آشنایی با روانشناسی تدریس، سواد رسانه، نرم‌افزار‌های تولید محتوای مجازی طرح ملی تلاوت، نحوه تدریس و کتاب‌ها و محتوا‌های آموزشی به قاریان جوان آموزش داده می‌شود.

مقدم‌کیا از برگزاری «دوره اقراء» برای قاریان جوان طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) خبر داد و گفت: این دوره با حضور مهدی حسنی استاد قرآن کشورمان برگزار و در پایان مدرک اقراء به آنها اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: برای همکاری این ۵۰ نفر با طرح ملی تلاوت تلاوت شباب الرضا(ع) برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم که بزودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقدم کیا با بیان اینکه طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) از سال 1391 با حمایت معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده و با هدف شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی هر ساله پذیرای نوجوانان سراسر کشور است، اعلام کرد: در طول یک دهه فعالیت این طرح، پنج هزار نوجوان نخبه قرآنی شناسایی شده‌اند و در سه پایه حفظ، مفاهیم و تلاوت از آموزش های لازم برخوردار شده‌اند و یا به سطوح بالاتر ارتقا یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • قرآن همه چیز ماست
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران