Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:49:05 GMT

۱۰۰ هزار زائر پاکستانی وارد ایران شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۲۴۲۲

۱۰۰ هزار زائر پاکستانی وارد ایران شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار محمد ملاشاهی با اشاره به اینکه تسهیل در تردد زائران اتباع که از کشور پاکستان به ایران وارد می‌شوند در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: از ابتدای محرم تاکنون ۱۰۰ هزار زائر پاکستانی وارد ایران شدند که در ابتدا این زائران به مشهد مقدس و سپس به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف می‌شوند وی سپس به مرز شلمچه منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۰ هزار و ۹۶ اتوبوس زائران اتباع از مرز میر جاوه وارد ایران شد، تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه دیپلماسی با کشور پاکستان برای تسهیل دررفت و آمد پاکستانی‌ها به ایران انجام‌شده است.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با تأکید بر لزوم ارائه خدمات به زائران اربعین بیان کرد: در حال حاضر امنیت در مرز میر جاوه و مسیر زائران پاکستانی ایجادشده است.

کد خبر 4747626

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 بازگشت زائران اربعین مرزبانی سیستان و بلوچستان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.


پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.


فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)