Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@01:41:55 GMT

واکنش محمود واعظی به بازداشت روح الله زم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۲۸۸۴

واکنش محمود واعظی به بازداشت روح الله زم +عکس

رویداد۲۴ محمود واعظی در واکنش به بازداشت ادمین کانال ضد انقلاب آمد نیوز در صفحه اینستاگرامش نوشت: بازداشت سرشاخه کانال تلگرامی آمدنیوز که راه نفاق و جدایی میان ملت و حکومت را با چنگ انداختن به هر دستاویزی دنبال می‌کرد بدون شک اقدامی مبارک است. آن هم در روز‌هایی که به تعبیر رییس‌جمهوری طوفان بزرگی از سر کشور عبور کرده و روز‌های پرامید بیشتری از اقتدار ایرانی پیش روی کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این میان آنچه نباید فراموش کرد کار بزرگی است که سپاه برای حفظ وحدت ملی انجام داد؛ بازداشت روح‌الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می‌دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران دارد. این عملیات بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی بیش از هر چیز قدرت و توان ایران را در دو مصاف نظامی و اطلاعاتی-امنیتی به رخ دنیا کشید تا بدانند خواب‌های شومشان برای ایران عزیز، هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد. دست‌مریزاد به برادرانمان در سپاه برای انجام ماموریت‌هایی که از آن‌ها انتظار می‌رود. ماموریت‌هایی که در کنار توان سیاسی و دیپلماسی دولت، دو بازوی اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود واعظی بازداشت روح الله زم بازداشت زم کانال تلگرامی آمدنیوز آمدنیوز ادمین کانال آمدنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد