Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسامی واجدان شرایط مرحله دوم تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه‌الله، شاهد و علوم بهزیستی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اعلام شد. بر این اساس داوطلبان این رشته‌ها با وارد نمودن کد رهگیری می‌توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفا بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و غیره برای داوطلب ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در مرحله تکمیل ظرفیت، فاقد داوطلب دارای شرایط و حد نصاب می‌باشد لذا برای این رشته مصاحبه برگزار نمی‌شود.

متقاضیان جهت اطلاع از زمان و مکان مصاحبه باید به سامانه دانشگاه خود مراجعه کنند.

گفتنی است داوطلبان برای اطلاع از مدارک مورد نیاز زمان دقیق و مکان به سایت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله مراجعه کنند.

انتهای پیام/

31 / 320 دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه‌الله علوم بهزیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی بقیه الله علوم بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه