Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@17:17:38 GMT

ارتش سوریه کنترل کامل «منبج» را به دست گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۱۹۸

ارتش سوریه کنترل کامل «منبج» را به دست گرفته است

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، این وزارتخانه همچنین گفت، ارتش روسیه با نیروهای مسلح ترکیه در منطقه «منبج» سوریه در تعامل است. پلیس نظامی روسیه در شمال غربی منطقه منبج، در مرز میان سوریه و ترکیه گشت‌زنی می‌کند.

وزارت دفاع روسیه ادامه داد: «ارتش آمریکا از منبج به سمت مرز با عراق منتقل شده است.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته بعد از گفت‌گوی تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود اعلام کرد که با توجه به تصمیم آنکارا برای انجام عملیات نظامی در مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد در شمال سوریه، نیروهای نظامی آمریکا این مناطق را ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز عملیات ترکیه، شبه نظامیان کرد که با خیانت متحد سابق خود یعنی آمریکا روبرو شده بودند، اعلام کردند که حاضرند با دولت مرکزی سوریه همکاری کنند. در پی توافق این گروه‌ها با دمشق، ارتش سوریه با هدف دفاع از شهرهایی که در معرض حمله ترکیه قرار دارند، در این مناطق مستقر شده است. شهر منبج، یکی از مهمترین مناطق تحت کنترل کردها و یکی از اهداف ارتش ترکیه و شبه نظامیان تحت حمایت این کشور بود، که حالا بعد از چند سال به کنترل دمشق درآمده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت دفاع روسیه وزارتخانه ارتش روسیه نیروهای نظامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو