Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:35:22 GMT

لوپتگی: به عقب برگردم، بازهم با رئال امضا می کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۵۱۷

لوپتگی: به عقب برگردم، بازهم با رئال امضا می کنم

جولن لوپتگی سرمربی سابق اسپانیا و رئال مادرید سال گذشته سه روز مانده به جام جهانی از هدایت لاروخا اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، 23 خرداد سال گذشته دوران حضور لوپتگی در تیم ملی اسپانیا و در کمپ کراسنودار به شکلی عجیب پایان یافت. او یک روز پس از پذیرش سرمربیگری رئال مادرید و سه روز پیش از شروع جام جهانی 2018 از هدایت اسپانیا برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا امضای قرارداد بدون هماهنگی لوپتگی با رئال در حالی که همچنان تحت قرارداد با لاروخا بود را تاب نیاورد و سرمربی خود را اخراج کرد. بازیکنان اسپانیا که رابطه بسیار دوستانه ای با لوپتگی داشتند، تلاش بسیاری کردند که از اخراج او جلوگیری کنند اما در نهایت توفیقی پیدا نکردند.

 

 

 

 

لوپتگی آبان ماه سال گذشته از هدایت رئال نیز برکنار شد و فصل جاری سرمربیگری سویا را برعهده دارد. او در مصاحبه جدیدش و در مورد اخراج از تیم ملی اسپانیا گفت:« این قضیه دیگر به تاریخ پیوسته است اما باید بگویم که اگر به عقب برگردم، بازهم با رئال قرارداد می بندم و اصلا از کاری که کردم پشیمان نیستم. هدف من این بود که صداقتم را حفظ کنم و پس از امضای قرارداد با رئال نیز حقیقت را گفتم و به همین دلیل برکنار شدم.

پس از بازگشت به اسپانیا و پذیرش هدایت رئال، بیشتر اوقاتم را در کنار همسرم بودم تا به هر نحوی آن اتفاق را فراموش کنم. حس عجیبی داشتم و نتوانستم همه بازی های جام جهانی را تماشا کنم. حالا ماه هاست از آن داستان می گذرد و الان تمام تمرکزم روی موفقیت سویا معطوف شده است.» 

 

رئال مادرید تیم ملی اسپانیا خولن لوپتگی (سرمربی) سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیم ملی اسپانیا خولن لوپتگی سرمربی سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد سرمربی اسپانیایی این تیم برای یک فصل دیگر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی 44 ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف 11 امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد