Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیران عامل شرکت پست و پست بانک استان گفت: نگاه مردم به شرکت پست مثبت است، چون در راستای وظایف خود به مردم خدمات می‌دهد.
او خطاب به مدیرعامل شرکت پست گفت: اگر بتوانید فرایند‌های بروکراسی را از طریق پست حذف کنید کار بزرگی برای دولت و نظام کرده اید؛ روی این مسئله تامل بیشتری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی از جهات گوناگون از جمله ثروت‌های خدادادی فوق العاده است، اما متاسفانه نتوانسته در زمینه‌های مختلف از جلمه سرمایه انسانی سرآمد باشد.
رزم حسینی در خصوص ابراز تمایل مدیرعامل پست بانک برای مشارکت در اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، نیز بیان کرد: با توجه به این که پست بانک در ۴۰۰ روستای استان باجه دارد و مسئولین این باجه ها، ساکن در روستا‌ها هستند، این باجه‌ها می‌توانند نقش تسهیلگری را برعهد بگیرند.
استاندار خراسان رضوی به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دستور داد در خصوص پیشنهاد تسهیلگری پست بانک در ۴۰۰ روستای استان، بررسی لازم به عمل آید.   انتهای پیام//ف.ح     نگاه مردم به شرکت پست مثبت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد