Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مشاور عالی مدیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) دیشب دچار درد در قفسه سینه شد که با اقدام به‌موقع اورژانس تهران، وی از مرگ نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این اقدام در قالب طرح ۲۴۷ (تله کاردیو لوژی) با رویکرد تشخیص سکته حاد قلبی توسط اورژانس تهران صورت گرفت.

مشاور عالی مدیرکل WHO هم درباره این اتفاق ضمن تمجید از اقدام به موقع اورژانس عنوان کرد که اگر این اتفاق در یکی دیگر از کشور‌های منطقه مدیترانه شرقی برای او رخ می‌داد معلوم نبود که زنده می‌ماند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است ظهر امروز نیز دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس به اتفاق دکتر صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران از مشاور عالی مدیر کل سازمان بهداشت جهانی عیادت کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اورژانس تهران سکته حاد بهداشت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است