Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:50:38 GMT

۳.۵ میلیون سند روستایی در کشور صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۸۰۹

۳.۵ میلیون سند روستایی در کشور صادر شد

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از صدور ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار سند در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر کشور خبر داد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدرضا عصر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای دزک با اشاره به اینکه با همکاری سازمان ثبت و اسناد کشور تاکنون 3 میلیون و 500 هزار سند در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت صادر شده است، اظهار داشت: با وجود 14 میلیون بازدید و کار فنی این اقدام در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهسازی و نوسازی بافت‌های با ارزش و گردشگری روستاها در حال حاضر در کشور به خوبی انجام می‌شود، افزود: تأمین و واگذاری نیز برای ساخت و ساز افراد نیازمند در کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

صدور 100هزار جلد سند مالکیت در گلستان / پرونده مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25هزار نفر بسته شد68 هزار و هفتصدمین سند مالکیت روستایی خراسان جنوبی تحویل شدتعلل راه و شهرسازی در انتقال سند مالکیت شهرستان اردل; پیگیری‌های مردم هم بی‌نتیجه مانده است

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری طی سال‌های گذشته جهش مناسبی در حوزه اقدامات عمرانی صورت گرفته است، اضافه کرد: سال گذشته بیش از 52 میلیارد تومان اعتبارات و تسهیلات در حوزه قیر استان در 200 پروژه عمرانی اختصاص یافت.

شاملو با بیان اینکه شاخص برخورداری چهارمحال و بختیاری در تهیه طرح هادی روستایی صددرصد و در زمینه اجرا 60 درصد است، ادامه داد: میانگین برخورداری از طرح هادی روستایی در کشور 50 درصد است.

وی از تدوین تفاهم‌نامه‌ای در زمینه گردشگری با استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در بحث ایمن سازی روستاهای در معرض حادثه 26 میلیارد تومان برای این استان اعتبار مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: امیدواریم درحوزه سهمیه قیر استان مصوبه هفته جاری سهمیه‌ مناسبی در اختیار چهارمحال و بختیاری قرار دهد.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری