Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:10:05 GMT

پیروزی دانشگاه آزاد در هفته نخست لیگ کشتی آزاد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۰۷۹

پیروزی دانشگاه آزاد در هفته نخست لیگ کشتی آزاد

هفته نخست لیگ‌کشتی آزاد امروز (سه‌شنبه) با انجام ۲ دیدار در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد.
در دیدار نخست تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و تیم تا ثبت جهانی توس به مصاف هم رفتند که دانشگاه اسلامی موفق شد حریف مشهدی خود را ۷ بر ۳ شکست دهد.
همچنین در جریان هفته نخست لیگ از عبدالله موحد، عباس جدیدی و  منصور برزگر با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و علیرضا دبیر رییس فدراسیون تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این دیدار همچنین از محمد جواد کلانتریان قهرمان کشتی نظامیان ایران و جانباز هشت سال دفاع مقدس نیز تجلیل بعمل آمد.

نتایج انفرادی تیم‌های تا ثبت جهانی توس مشهد ۳_ دانشگاه آزاد اسلامی۷ به شرح زیر است: (اسامی نماینده مشهد در ابتدا آمده است)
۵۷ کیلوگرم: یونس سرمستی  صفر _ گئورکی تویواشویلی  ۱۱
۶۱ کیلوگرم: دانیال محبی _ بکا لومتادزه برنده با ضربه فنی
۶۵ کیلوگرم: امیرحسین مقصودی ۴ _ پیمان بیابانی صفر
۷۰ کیلوگرم: ایمان رحمانی زاده ۶ _ مسعود کمروند ۷
۷۴ کیلوگرم: امیرحسین متقی صفر   _ رضا افضلی  ۱۰
۷۹ کیلوگرم: جبرئیل حسن اف ۵ _ علیرضا قاسمی یک
۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی ۶ _ رضا بیات  ۷
۹۲ کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار ۳ _ حسین شهبازی ۳ (برنده)
۹۷ کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان ۵ _ علیرضا گودرزی صفر
۱۲۵ کیلوگرم: جعفر شمس ناتری یک _ امین طاهری ۵
مجید خدایی، قاسم فیلابی، حسن رنگرز مربیان تا ثبت جهانی توس و هادی حبیبی، اکبر بهتری، محمد شاهسوند و کوروش علیزاده مربیان تیم دانشگاه آزاد هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفته گرامیداشت شوراها، مراسمی با حضور استاندار گیلان، معاونین استاندار گیلان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از فرمانداران و شهرداران و مسئولان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته شورا‌ها گفت: تأسیس شورا‌های اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و شورا‌ها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

مجتبی ملکی چوبری همچنین افزود: مردم از منتخبین خود در شورا‌ها انتظار دارند که حقوق آنان را از مسئولان پیگیری و مطالبه کنند چرا که همیشه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اسلامی نه به عنوان یک تاکتیک سیاسی، بلکه به عنوان یک اصل مهم غیرقابل چشم پوشی است.

وی متذکر شد: به این وسیله روز ملی شورا‌های اسلامی را به تمام اعضای محترم شورا‌های شهر و روستا بویژه شهرستان رشت که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در رفع مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان