Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان در حالی از روز جمعه هفته جاری آغاز می شود که بزرگترین لیگ بین استان های غرب کشور به شمار می رود.

هیات شطرنج استان همدان در راستای ارتقای سطح کیفی شطرنج استان و ترغیب و تشویق ادارات، سازمان ها، کارخانجات و همچنین آمادگی بازیکنان، اقدام به برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاهی در قالب لیگ استانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در یک جدول و در ۱۱ دور به روش سوئیسی برگزار می شود و  تیم های هیات شطرنج ملایر، نوجوانان ملایر، غرب پارس ملایر، آچمز، گلرخ، هدف، ققنوس، آکادمی شطرنج کوشان، فیشر، شاهین، رویال، پرسپولیس، تک رخ، نظام مهندسی، رخ اِی (A)، رخ بی (B)، بانوان رخ اِی (A)، بانوان رخ بی (B)، نوجوانان رخ اِی (A)، نوجوانان رخ بی (B)، نوجوانان رخ سی (C)، نوجوانان رخ دی (D)، نونهالان رخ اِی (A)، نونهالان رخ بی (B)، نوجوانان بهار و ماهرخ شرکت دارند.

شطرنجبازان نخبه و دارای رتبه های برتر ملی و بین المللی در قالب این تیم ها در لیگ شطرنج همدان حضور می یابند.

براساس تصمیم کمیته اجرایی مسابقات، به نفرات اول تا سوم میزهای شش گانه مدال و حکم قهرمانی اهدا و به نفر اول میزهای شش گانه نیز هرکدام یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعطا می شود.

تمامی قوانین فیده و بخشنامه های فدراسیون شطرنج کشور در این رقابت ها اجرایی خواهد شد و هر تیم متشکل از ۶ بازیکن است که بر روی چهار میز اصلی و ۲ میز ذخیره به رقابت می پردازند.

همدان ۵۰۰ شطرنجباز فعال و رسمی دارد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر همدان ورزش قهرمانی شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور