Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ همت علی ترکارانی گفت: با همت و تلاش های شبانه روزی کلیه دست اندرکاران به خصوص مجموعه نیروی انتظامی شاهد تردد زائران به صورت منظم از مرز شلمچه هستیم.

وی با بیان اینکه امسال بیشتر از سال های گذشته توفیق خدمتگذاری به زائران اربعین نصیب پلیس شده است، افزود: با همه توان برای ارائه بهترین خدمات به زوار تلاش می کنیم تا با سلامتی کامل در مراسم پرفیض اربعین شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: تمهیدات لازم در شهر خرمشهر و نیز پایانه مرزی شلمچه از سوی پلیس اندیشیده شده و زیرساخت های لازم مربوط به خدمات پلیس نیز آماده شده تا در روزهای آتی با مشکلی در خدمات رسانی به زوار مواجه نشویم.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان گفت: پلیس تا هنگام رفت و بازگشت آخرین زائران در کنار آنها بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات شایسته به زوار دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی خرمشهر اربعین زائران اربعین سرهنگ همت علی ترکارانی آمادگی کامل پلیس خرمشهر امنیت تامین امنیت زائران اربعین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خرمشهر اربعین زائران اربعین امنیت تامین امنیت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس