Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:12:32 GMT

تیم فوتبال شهید قندی یزد بر حریف تهرانی خود غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۶۰۲

تیم فوتبال شهید قندی یزد بر حریف تهرانی خود غلبه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شهید قندی یزد به عنوان تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ فوتبال کشور، عصر امروز در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم میلاد مهر تهران بود و حریف را با دو گل راهی خانه کرد.

تیم شهید قندی یزد در این دیدار خانگی توانست از موقعیت میزبانی به نحو احسن استفاده کند و با نتیجه دو بر صفر میهمان خود را بدرقه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره شاخص این دیدار موسی شهبازی بازیکن تیم شهید قندی یزد بود که در دقایق ۱۵ و ۹۲ توانست دو گل برای تیم خود به ثمر برساند.

تیم شهید قندی یزد با پیروزی امروز توانست دو پله در جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور صعود کند و با هشت امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گیرد.

بازی امروز حواشی بسیاری نیز داشت به نحوی که وحید مظاهری، سرمربی شهید قندی یزد در لحظات پایانی نیمه اول، محمد نوروزی و محمدحسین دهقان در نیمه دوم کارت قرمز دریافت کردند و از زمین اخراج شدند.

کد خبر 4748050

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند، برای همه ما شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد، شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرئت تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند و به شهادت برسند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

لازم به ذکر است صبح امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

کد خبر 750699

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید