Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@00:33:39 GMT

مسی باعث می‌شود که شما احمق به نظر برسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۳۴۸

مسی باعث می‌شود که شما احمق به نظر برسید

خبرگزاری میزان- جیمز میلنر، هافبک انگلیسی لیورپول، در مصاحبه ای درباره رقابت فصل گذشته این تیم مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. تاریخ انتشار: 04:58 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۲۲۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، لیورپول فصل گذشته موفق شد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یورگن کلوپ در دیدار نیمه نهایی یک پیروزی دراماتیک مقابل بارسلونا به دست آوردند. لیورپولی‌ها که در بازی رفت با سه گل از حریف خود شکست خورده بودند، در دیدار برگشت توانستند با نتیجه ۴ بر صفر از سد بارسلونا عبور کنند و راهی فینال شوند.

جیمز میلنر، هافبک باتجربه و انگلیسی لیورپول، پس از گذشت چند ماه درباره دیدار مقابل بارسلونا و صعود دراماتیک لیورپول به فینال صحبت کرده است. او گفت: " نتیجه بازی رفت اصلا منصفانه نبود، اما شما می‌دانید که در فوتبال هیچ وقت همه چیز عادلانه نیست. با این وجود ما توانستیم در بازی برگشت با یک نمایش شگفت انگیز به رقابت برگردیم و در نهایت راهی فینال شویم"

میلنر در ادامه درباره درخشش لیونل مسی در بازی رفت آن دیدار نیز گفت:" هنگامی که شما در زمین مقابل او قرار می‌گیرید کار سختی برای مهارش خواهید داشت. مسی شما را مجبور می‌کند که سریع بدوید و پا‌های خود را در مقابل او ببندید. او طوری مهارت هایش را نشان میدهد که باعث می‌شود شما احمق به نظر برسید. ضربه آزادی که او وارد دروازه ما کرد به معنای واقعی کلمه فوق العاده بود. مسی در انجام کار‌های سخت بسیار توانمند است. "

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دنیای فوتبال مسی لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد