Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاراوزنه‌بردار طلایی تیم ملی ایران گفت: فعالیت جانبازان و معلولین نه فقط در عرصه ورزش، بلکه در همه زمینه‌ها سختی‌های زیادی دارد اما امیدوارم جوانان کشورم هم به ورزش رو بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیامند رحمان، پاراوزنه‌بردار طلایی تیم ملی ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص روز جهانی پارالمپیک بیان کرد: امروزه ما در رقابت‌های پارالمپیک و پارآسیایی ورزشکاران و قهرمانان بسیار خوبی داریم و آن‌ها برای تمام ورزشکارانی که زیر پرچم کمیته ملی پارالمپیک فعالیت می‌کنند یا حتی برای کسانی که معلولیتی ندارند، الگوی بسیار خوبی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من وجود پارالمپیک تاثیرات بسیار مطلوبی در دنیا داشته است.

وی افزود: الان در کل دنیا پارالمپیک و المپیک با یکدیگر برابر هستند، در واقع این‌ها به صلح جهانی کمک می‌کنند و یک روش برای دوستی در کل دنیا محسوب می‌شود. به نوعی این موضوع آن نگاه ترحم‌آمیز نسبت به معلولین تغییر داده است.

رحمان اظهار داشت: وجود رویدادهای بزرگی مانند پارالمپیک از نظر روحی و روانی نیز روی ورزشکاران پارالمپیکی تاثیر بسیار مثبتی نیز داشته است. جایی برای ترحم نسبت به ورزشکارانی که در سطح جهان فعالیت می‌کنند و همه آن‌ها را می‌شناسند، وجود ندارد و تمام آن افتخارآفرینی است.

پاراوزنه‌بردار طلایی تیم ملی ایران در پایان گفت: پارالمپیک 2020 توکیو نزدیک است و امیدوارم همه بچه‌ها دعا کنند تا همه بتوانیم بدون هیچ دغدغه‌ای تلاش کنیم و راه خود ادامه دهیم تا ان‌شاءالله بتوانیم برای کشورمان افتخار کسب کنیم. فعالیت جانبازان و معلولین نه فقط در عرصه ورزش، بلکه در همه زمینه‌ها سختی‌های زیادی دارد. خداراشکر من در حوزه ورزشی فعالیت کردم و به جایگاه‌های خوبی رسیدم، امیدوارم جوانان کشورم هم به ورزش رو بیاورند. چون ورزش در کل و نه فقط در بخش حرفه‌ای برای هر انسانی واقعا خوب است، فرقی ندارد به صورت حرفه‌ای باشد یا همگانی.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیامند رحمان خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین پاراالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!