Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:58:37 GMT

ایران از گفتگوهای یمنی_یمنی حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۶۸۶

ایران از گفتگوهای یمنی_یمنی حمایت می‌کند

رییس هیأت پارلمانی کشورمان گفت: طرح ادعاهای دخالت در امور یمن توسط ایران از سوی برخی کشورها امری محکوم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیده فاطمه حسینی، رئیس هیئت پارلمانی کشورمان در یکصد و چهل و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی ‪IPU  در پاسخ به ادعاهای دخالت در امور یمن، گفت: بحران یمن، تجاوز ۴ ساله علیه این کشور، کشتار مردم بی گناه و بحران انسانی در یمن همیشه در دستور کار بعضی از کشورهای منطقه  علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حالی که تمام اتهامات مربوط به دخالت ایران در یمن را رد می کنیم، حمایت کامل خود را از یافتن راه حل مسالمت آمیز برای بحران یمن و جلوگیری از ادامه فاجعه بشری در این کشور اعلام می کنیم که توسط تجاوز خارجی ایجاد شده است.

وی افزود: توجه به این مسئله مهم است که سال گذشته نشست های مختلفی برگزار شد که خوشبختانه، زمینه هایی برای گفتگوهای موفقیت آمیز و سازنده یمنی- یمنی شد که نتیجه آن، توافقنامه های استکهلم و روند پیگیری آن تحت نظارت سازمان ملل متحد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا شیراز موکب اربعین مجمع IPU سیده فاطمه حسینی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟

محمد ابراهیم پارسانژاد رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران اظهار داشت: وقتی زوجین برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند، در مرحله اول درمان‌های سطحی مربوط به زوجین برای آن‌ها تجویز می‌شود و در صورت لزوم درمان‌های اولیه به سمت درمان‌های پیشرفته سطح ۳ می‌رود.

به گزارش مهر، وی افزود: بعد از ازدواج درصد بارداری یک زوج در ماه اول ۱۵ درصد، در ۶ ماه اول ۵۰ درصد، در ۸ ماه این میزان به ۸۰ درصد و بعد از یک سال احتمال بارداری برای آن‌ها به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

این فوق تخصص نازایی، با اشاره به اینکه تمامی زوج‌های نابارور می‌توانند در فرایند درمان قرار بگیرند، تاکید کرد: این به معنای این نیست که همه آن‌ها بچه‌دار می‌شوند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به درمان ناباروی می‌کنند و از روش‌های کمک‌باروری (IVF) استفاده می‌کنند، صاحب بچه می‌شوند.

وی تاکید کرد: تا سال‌ها پیش اگر زوجی مراجعه می‌کردند که به قول معروف مرد دچار مشکل بود و اسپرم نداشت، به او گفته می‌شد قابل درمان نیست، اما حالا درمان برای همه افراد نابارور انجام می‌شود، اما این به معنای موفقیت در همه این عمل‌ها نیست.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود