Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدباقر نوبخت  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه موارد خسارات حوزه کشاورزی که امروز برخورد کردیم واقعا نگران‌کننده بود، گفت:  با حضور نماینده پلدختر مشکلات این حوزه بررسی می‌شود.

محمدباقر نوبخت  در حاشیه بازدید از روند ساخت دیواره ساحلی و سایت ۴ هکتاری شهر پلدختر با اشاره به اینکه ساخت ۲ هزار واحد برای اقشار کم درآمد لرستان در نظر گرفته شده است که امروز کلنگ زنی شد و ۱۱ ماه زمان برای بهره برداری آن‌ها در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در شهریور سال ۹۹ که هفته دولت است ان شاء الله همه دو هزار واحد را افتتاح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اطمینان دارم تعدادی هم زودتر از ۱۱ ماه آماده می‌شود.

او با بیان اینکه ابتدا باید از همه مردم به سبب همراهی و شکیبایی که انجام دادند قدردانی و تشکر کنم، از همکارانم در قوه مجریه که برای کاهش آلام مردم تلاش کردند تشکر می‌کنم، تصریح کرد: ۳ هزار میلیارد تومان طی ۶ ماه گذشته به صورت تسهیلات و اعتبارات برای بازسازی و نوسازی اماکن آسیب دیده لرستان صرف شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه همه مدیران به ویژه استاندار با جدیت تلاششان این بود از منابع برای پیشرفت کار عمران استفاده کنند، افزود: نمایندگان استان به ویژه نماینده پلدختر که خسارات بیشتری در سیل دید برای جبران خسارات تلاش کردند، با روال همدلی و همبستگی و تلاشی که بین مسئولان وجود دارد امیدوارم بتوانیم در زمان مقرر شاهد اتمام کار باشیم.

نوبخت با اشاره به اینکه همه تلاش ما این است تا آنجایی که می‌توانیم آلام مردم را کم کنیم، ولی توانایی این را نداریم که همه خسارات را پرداخت کنیم، گفت: پرداخت خسارات وارده به خودرو‌ها در سیل به صورت کلی در برنامه نیست، از استاندار می‌خواهم موضوع را به صورت استانی ارزیابی کند.

او با بیان اینکه به صورت عام الان مشخص است برای هر واحد خسارت دیده بر اساس هکتار چقدر باید پرداخت شود، تصریح کرد:، اما مواردی امروز برخورد کردیم و واقعا هم نگران کننده بود که ایجاب می‌کند در جلسه با نماینده مردم پلدختر در مورد آن‌ها توافق کنیم تا بتوانیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/ر

وضع نگران‌کننده خسارات حوزه کشاورزی در سیل پلدختر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پلدختر، اظهار داشت: جاده پلدختر - خرم‌آباد باگذشت سالیان از وقوع سیلاب همچنان ناایمن و قربانی می‌گیرد و تسریع در تکمیل آن مطالبه مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان است.

وی عنوان کرد: جاده پلدختر - خرم‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و مردم را رنج می‌دهد و باعث شده اتفاقات ناگواری در آن رخ دهد که موجب تلفات جانی زیادی شده است.

امام‌جمعه پلدختر، افزود: تقسیم این جاده به چهار قطعه، تکمیل و سرعت‌بخشیدن به آن خواسته مردم است چرا که هنوز پیشرفت چشمگیری ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی، گفت: قطعه‌های این جاده که به قرارگاه خاتم مربوط می‌شود خوب کارکرده اما در سایر قطعه‌ها ردیف بودجه‌ای کفاف نداده و مدت‌ها است تعطیل یا نیمه‌جان است.

وی از تلاش مسئولان، استانداران سابق و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبار برای جاده پلدختر - خرم‌آباد تقدیر کرد.

امام‌جمعه پلدختر، یادآور شد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات قرارگرفتن پروژه پلدختر - خرم‌آباد در مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است.

کد خبر 6089113

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز