Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین مرحله از طرح حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه با عنوان «سیری در نهج‌البلاغه» از سوی جامعةالزهراء(س) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهراء(س) در راستای توجه به ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین(ع) و آشنایی و انس طلاب با متون معتبر حدیثی از جمله نهج‌البلاغه، دوره غیرحضوری حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه را برنامه‌ریزی و تاکنون ۱۰ مرحله آن را برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسشنامه یازدهمین مرحله از دوره حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه شامل خطبه‌های یک تا ۴۰ در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

 

شرکت‌کنندگان تا ۲۰ آبان فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی تحویل داده  یا به ایمیل مندرج در آیین نامه مسابقات ارسال کنند.

 

جهت ایجاد زمینه شرکت در این طرح با توجه به درخواست طلاب علاقه‌مند، بانوانی که به هر دلیل موفق به ارائه پاسخنامه‌های مراحل قبل نشدند می‌توانند تا پایان دوره نسبت به ارسال پاسخنامه‌های مراحل پیشین و مرحله جاری مسابقه اقدام کنند.

 

شرکت‌کنندگان به شرط کسب حد نصاب امتیاز لازم در هر مرحله گواهینامه شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.

 

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات و ثبت‌نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اصفهان کانون های مساجد شیراز نهج البلاغه طلاب حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پردازش و پخت ماهی تازه توسط آشپز‌ ازبک (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم) طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد