Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تبلیغات اسلامی ری با اشاره به برپایی غرفه های فرهنگی و اسلامی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در ری گفت: آثار باستانی و تمدن اسلامی ری به زوار اربعین معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام علی کنگرلو در نشست خبری ستاد اربعین حسینی شهرستان ری که با حضور احمد اسماعیلی راد، فرماندار و فرهاد افشار، شهردار ری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: اداره تبلیغات ری در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در ری غرفه هایی را برپا خواهد کرد که در این غرفه ها با حضور روحانیون به سوالات و مسائل زائران پاسخ داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رویکرد برگزاری این مراسم با سال های قبل کمی متفاوت تر است گفت: قرار است که معرفی شخصیت های مدفون در ری در این مراسم صورت بگیرد به این صورت که در غرفه ای که توسط اداره اوقاف و روبروی درب بی بی زبیده برپا شده است این شخصیت ها معرفی شوند.

 

کنگرلو از برپایی غرفه ای مختص میراث فرهنگی نیز خبر داد و بیان داشت: این غرفه برای معرفی هم برای مراکزسیاحتی هم زیارتی اقدام می کنند و این مراکز را معرفی می نمایند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ری همچنین از برپایی ۳ نمایشگاه کتاب در مسیر راهپیمایی جاماندگان خبر داد و عنوان داشت: غرفه هایی نیز هستند که کارهای فرهنگی انجام می دهند و با ارائه بروشورهایی با مضامین سبک زندگی و زیارت اربعین و تذکراتی که لازم بوده در این غرفه فعالیت می کنند.

 

وی بیان داشت: ۲۰ مسجد در مسیر راهپیمایی نیز وجود دارد با امور مساجد هماهنگی شده برای برپایی نماز که زائرین و راهپیمایان می توانند از آن بهره مند شوند.

 

کنگرلو گفت: شناسایی ری و اثار باستانی و تاریخ تمدن ری و چاپ بروشوری هم تهیه و چاپ بروشور در تیراژ بالا صورت خواهد گرفت چرا که کار تبلیغات و اطلاع رسانی در شناسایی ری کار ارزشمندی خواهد بود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اصفهان شیراز اربعین ۹۸ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری انجام کار فرهنگی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی