Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ابتدای امسال ضمن تلاش برای افزایش کمی تعاونی‌ها با رسیدگی به وضعیت تعاونی‌های غیر فعال و مشکلدار و در راستای حمایت از این بخش اقدامات موثری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا نقی زاده افزود: تشکیل" کمیته‌های تعیین وضعیت و بازسازی تعاونی‌های غیرفعال"، " تعاونی‌های مشکلدار" و " رسیدگی به امور تعاونی‌های مسکن مهر" از اقدامات اساسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در راستای رفع مشکل تعاونی‌ها بود.

او بیان کرد:از ابتدای تشکیل کمیته‌ها که با حضور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل مسکن و شهر سازی و دستگاه‌های ذیربط فراخور ارتباط کاری برگزار می‌شود تاکنون با تشکیل ۳ جلسه کمیته تعاونی‌های غیر فعال و ۸ جلسه تعاونی‌های مشکلدار و از جمله مساکن مهر، ۵۹ تعاونی غیر فعال و مشکلدار در ریل رونق تولید قرار گرفت.

نقی زاده افزود: تلاش می‌شود تا پایان امسال با تشکیل بیش از ۱۲۰ تعاونی جدید و حل معضلات تعداد دیگری از تعاونی‌ها، با توسعه کمی و کیفی در این حوزه مهم از اقتصاد، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید بصورت مطلوبی جامه عمل بپوشد.   انتهای پیام/م   حل مشکل ‍ تعاونی غیر فعال آذربایجان غربی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. ️

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، مهدی صابری در رابطه با وضعیت هوای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

️وی افزود: طبق نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی سامانه بارشی وارد شده به استان از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه تقویت می‌شود و بارش‌های متناوب باران در مناطق مختلف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این بارندگی‌ها برای همه مناطق پیش‌بینی شده که همراه با وزش تندبادهای لحظه‌ای، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ است.

صابری از شهروندان خواست تا روز چهارشنبه از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تردد در ارتفاعات و کوهپایه‌ها به علت احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه و وزش تند باد خودداری کنند.

کد خبر 751254

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران