Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@08:13:57 GMT

کاهش 17 درصدی تصادفات جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۵۰۴

کاهش 17 درصدی تصادفات جاده‌ای

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 6500 نفر از نیروهای پلیس راه و راهور ناجا در مرزهای ۴ گانه کشور مستقر شده‌اند.

 به گزارش ایسنا، سردار «سید کمال هادیانفر»  در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه  در  ۴ روز آینده بار بازگشت زائران افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: تا ۳۰ مهر تمام همکاران پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه در ماموریت هستند و در مجموع 6500 نیروی پلیس راهور در مرزهای ۴گانه کشور مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش ۱۷ درصدی  تصادفات جاده‌ای ،نسبت به مدت مشابه  سال گذشته خبر داد و گفت: تصادفات جرحی نیز 19 درصد کاهش یافته و در مجموع  بیش از ۲۲ درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به عابران پیاده است.

 رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ۶۵ درصد از حوادث رانندگی مربوط به واژگونی است، ادامه داد: رانندگان بعد از استراحت و خواب کافی رانندگی کنند .

و ی به فعالیت سامانه سپهتن و کنترل نظارت ناوگان عمومی اشاره کرد و از رانندگان خواست با رعایت قانون سفری توام با سلامت را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین ۹۸ مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!

از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۳ اردیبهشت ماه بارندگی‌ها در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

به گزارش مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روز‌های اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند