Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، مسعود سلطانی فر در واکنش به اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین هنگام نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: مراتب اعتراص رسمی ایران به اهانت‌های صورت گرفته هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی مقابل بحرین در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و از طریق کمیته ملی المپیک به خاطر نقض منشور المپیک برای احترام سرود ملی یک کشور به کمیته بین‌المللی المپیک اعلام و پیگیری‌های لازم برای برخورد قانونی و اعمال مجازات‌های لازم به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توهین هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک است و از طریق نهادهای بین‌المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

تیم‌های بحرین و ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین از ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود میزبان خاتمه یافت.

کد خبر 459141 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره