Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سنگربان شماره یک تیم ملی اسپانیا در دیدار مقابل سوئد مصدوم شد و جای خود را به کپا آریزابالاگا داد.
به گزارش آریا، در جریان دیدار تیم های ملی سوئد و اسپانیا، داوید دخیا به دلیل مصدومیتی که به نظر می رسد از ناحیه کشاله ران اوست، تعویض شد و جای خود را به کپا آریزابالاگا داد. به گزارش سان، این خبری خوب برای هواداران منچستر یونایتد نیست چراکه بازی بعدی آنها قرار است مقابل لیورپول برگزار شود و او ممکن است به این دیدار نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعات آینده میزان آسیب دیدگی دخیا مشخص خواهد شد.
این دروازه بان 28 ساله امشب هم در ترکیب اسپانیا نمایش خوبی داشت؛ هرچند نتوانست مانع از گلزنی مارکوس برگ در دقیقه 50 شود. بدشانسی دخیا دقایقی بعد تکمیل شد و او در هنگام زدن ضربه دروازه، دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به کپا آریسابالاگا داد. آسیب دیدگی او در شرایطی که منچستریونایتد یکشنبه آینده باید به مصاف لیورپول برود، خبر خوبی برای اوله گنار سولسشر و هواداران این تیم نخواهد بود.
به این ترتیب حضور او در بازی حساس هفتۀ بعد لیگ برتر مقابل لیورپول در هاله ای از ابهام قرار گرفت. این در شرایطی است که در سمت مقابل آلیسون آماده است تا در ترکیب لیورپول قرار بگیرد. البته خبر خوب برای هواداران یونایتد و سولسشائر این است که مارسیال، شاو و فن بیساکا شرایط بازی را پیدا کرده اند و احتمالاً می توانند در دیدار با لیورپول از ابتدا به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دخیا سوئد یونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد تا امید قهرمانی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به طور کامل از بین برود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است