Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به عقد قرارداد با مربیان تیم های جودو، تکواندو و والیبال برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: به جز مربیان این ۳ رشته که از نظر آیین‌نامه مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک هستند وضعیت مربیان سایر رشته‌ها برای حضور در پارالمپیک توکیو مشخص نیست.

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مربیان تیروکمان معلولان برای حضور در قهرمانی آسیا تایلند و این که آیا این مربیان از نظر آیین نامه کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به تایلند مورد تایید هستند یا خیر؟ اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا تایلند چون برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و در سطح آسیا برگزار می‌شود ارتباطی به کمیته ملی پارالمپیک ندارد و اعزام مربیان بستگی به صلاحدید فدراسیون مربوطه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات نیز چون ورزشکاران ما هنوز موفق به کسب سهمیه در رشته W۱ نشده‌اند کمیته هزینه اعزام تنها ۲ ورزشکار یعنی مجید کاکوش و محمدرضا زندی را پرداخت می‌کند و هزینه اعزام مابقی ورزشکاران و مربیان بر عهده‌ی خود فدراسیون است.

وی گفت: ما زمانی می‌توانیم با مربیان پاراتیروکمان برای حضور در پارالمپیک توکیو قرارداد ببندیم که براساس آیین نامه کمیته ملی پارالمپیک مورد تایید ما باشند. در حال حاضر به جز مربیان جودو، تکواندو و والیبال که دوشنبه هفته آینده قرارداد آنها در کمیته بسته و به آنها حقوق پرداخته می‌شود، مربیان سایر رشته‌های ورزشی هنوز مورد تایید ما نیستند.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اضافه کرد: همان طور که قبلا نیز اعلام کردیم تنها کسب سهمیه برای ما مهم نیست، سیاست کمیته ملی پارالمپیک براساس مدال آوری است و ورزشکارانی امکان اعزام به پارالمپیک توکیو را دارند که رکورد آنها در حد مدال باشد.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر تیم دوومیدانی ما برای کسب سهمیه آبان ماه عازم امارات می‌شود و رقابت‌های تیراندازی نیز برای کسب سهمیه در استرالیا در حال برگزاری است، بعد از پایان این مسابقات عملکرد مربیان آنها از نظر مدال آوری و کسب سهمیه ورزشکاران مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس اعلام می‌کنیم که طبق آیین‌نامه کمیته ملی پارالمپیک با مربیان آنها برای حضور در پارالمپیک توکیو قرارداد می‌بندیم یا خیر؟

وی در پایان با اشاره به کسب ۴۴ سهمیه پارالمپیک توکیو توسط ورزشکاران گفت: با توجه به نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال پنج نفره در قهرمانی آسیا تایلند در حال حاضر تعداد سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به ۴۴ سهمیه رسید. البته این که فوتبال پنج نفره تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار می‌گیرد یا خیر، در جلسه آسیب‌شناسی که هفته آینده در محل کمیته برپا می‌شود، مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران تا دو هفته دیگر باید در یکی از سخت ترین رقابت های خود در این چند سال یعنی لیگ ملتهای والیبال شرکت کند که باعث شده تب والیبال در بین همه حتی ورزشکاران دیگر رشته ها داغ شود.

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران یکی از کسانی است که به حضور تیم ملی والیبال در لیگ ملتهای والیبال واکنش نشان داد و گفت: "تیم ملی والیبال کار بسیار سختی برای حضور در المپیک پاریس دارد ولی من مطمئن هستم که همه بچه های تیم تلاششان را خواهند کرد و امیدوارم اگر به هر نحوی به المپیک صعود نکردیم حداقل بازیکنان تیم ملی یک عملکرد خوب داشته باشند."

سردار آزمون قبل از آنکه فوتبالیست بشود سابقه حضور در تیم های پایه والیبال ایران را داشت که مصدومیتی که برایش پیش آمد باعث شد به سمت رشته فوتبال بیاید و به یکی از ستاره های تیم ملی تبدیل شود. وی دو فصل پیش در والیبال بانوان تیمداری نیز کرد که تیمش سریک گنبد به عنوان دومی لیگ رسید.

دیگر خبرها

  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • گزینش و نظر نهایی با کادر فنی است
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • والیبال در تکاپوی تحقق عملیات ناممکن­
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!