Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:26:37 GMT

حضور ۶۵۰۰ نیروی راهور ناجا در مرزهای چهارگانه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۹۵۹

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به بکارگیری ۹ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین امسال گفت: شش هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس راه و راهور ناجا در مرزهای ۴ گانه کشور مستقر شده‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز چهارشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: پیش‌بینی های ما افزایش بار برگشت برای ۴ روز آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا ۳۰ مهرماه تمامی همکاران پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه در ماموریت خود باقی هستند، افزود: تا الان بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال از ۹۰۰ دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل زائران استفاده شده، تصریح کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس راهور در مرزهای ۴ گانه کشور مستقر هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲ درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به عابران پیاده است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه کاهش ۱۷ درصدی تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهدیم، گفت: کاش ۱۹ درصدی تصادفات جرحی را نیز در این ایام را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ۶۵ درصد از حوادث رانندگی مربوط به واژگونی است، افزود: رانندگان با استراحت و خواب کافی رانندگی کنند .

و ی به سامانه سپهتن و کنترل نظارت ناوگان عمومی اشاره داشت و گفت: بیش از ۹ هزار دستگاه اتوبوس در این طرح بزرگ بکارگیری شده است.

وی در پایان به زائران توصیه کرد: با پرهیز از عجله و شتاب و استراحت کافی سفر خوب و امن را برای خود و خانواده فراهم کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال هادیانفر پلیس راهور پایانه های مرزی مرز مهران زائران اربعین تردد زائران کاهش تصادفات پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه