Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:58:49 GMT

ترددها ۷۰ درصدی زائران در دور بازگشت از مرز خسروی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۹۶۸

ترددها ۷۰ درصدی زائران در دور بازگشت از مرز خسروی

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص آخرین وضعیت محورهای استان کرمانشاه و مسیرهای منتهی به مرز خسروی  اظهار داشت: در حال حال حاضر تمام راههای استان باز وترافیک در مسیر تردد زائران روان است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: هم اکنون تردد در مسیر برگشت به مرز خسروی ۷۰ درصد و در مسیر رفت ۳۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: بار رفت و ترافیک برای زائران در مسیر رفت روان و سبک و در مسیر برگشت روان و نیمه سنگین است.

سرهنگ حیدری بیان داشت: سبقت غیر مجاز در مسیر سرآبله به حمیل و حمیل به اسلام آباد بسیار خطرناک بوده و توصیه می شود رانندگان از سبقت مجاز نیز بپرهیزند.

وی همچنین به زائران توصیه کرد: در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و در رانندگی شبانه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی کنار جاده توجه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در جاده های پرپیچ و خم سرعت مطمئنه با خودروی جلو و کناری را رعایت کنند و در هنگام رانندگی توجه کامل به جلو داشته باشند.

سرهنگ حیدری با تاکید بر اینکه رانندگان قبل از سفر حتما سیستم روشنایی خود را بررسی کنند، گفت: ضروری است کلیه سرنشینان در هنگام حرکت از کمربند ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 4748216

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 پلیس راه محمد حیدری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد استانداری سمنان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی