Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مهناز افشار در توئیتر خطاب به روح الله زم نوشت: «سلام آقای روح الله زم! اولین بار موضوع شیر خشک فاسد از طرف سایت سحام نیوز که به گفته برخی متصل به شخص شماست، حدود 5 سال پیش مطرح شد! آیا این موضوع زاییده ذهن شما بود یا نقشه آقای "الف" یا سازمان خاص برای تلافی این وصلت؟ ممنون میشم برای عزیزان پیگیر این مورد رو هم شفاف سازی کنین!»

مهناز افشار چند سال پیش در گیر ماجرای پرونده همسر سابقش یاسین رامین بر سر واردات شیرخشک های آلوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مهناز افشار روح الله زم شیرخشک بازیگر یاسین رامین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد