Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:08:14 GMT

۲ پروژه ورزشی در دانشگاه دامغان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۲۵۶

۲ پروژه ورزشی در دانشگاه دامغان به بهره‌برداری رسید

عبدالعلی بصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه صبح چهارشنبه دو پروژه ورزشی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان این وزارت خانه به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: این دو پروژه ورزشی زمین ورزشی روباز خوابگاه دختران و زمین چمن مصنوعی دانشگاه دامغان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه برای احداث این مجموعه ورزشی اعتباری معادل ۳۲۵ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: زمین ورزشی روباز خوابگاه دختران در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع شامل پیست پیاده‌روی، دو، دوچرخه‌سواری، اسکیت، محوطه ورزشی چندمنظوره، زمین بسکتبال و ایستگاه دوچرخه‌سواری است.

رئیس دانشگاه دامغان بابیان اینکه زمین چمن مصنوعی با ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد، ابراز داشت: این زمین چمن به مساحت یک هزار و ۲۴۸ مترمربع با کاربری فوتبال، آمادگی جسمانی، برگزاری مسابقات همگانی متنوع و برگزاری کلاس‌های گروه تربیت‌بدنی است

بصیری ضمن بیان اینکه دانشگاه دامغان پنج هزار و ۴۰۰ دانشجو دختر و پسر با ۱۵۲ عضو هیئت‌علمی دارد که در ۷۲ رشته و گرایش تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: این طرح‌های ورزشی بهانه‌ای برای ایجاد سلامتی، نشاط و تندرستی در بین دانشجویان است.

وی افزود: شهرستان دامغان شش مرکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی دارد که در این تعداد مراکز ۱۷ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 4748156

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دامغان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد استانداری سمنان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان