Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:08:59 GMT

امکان حذف برخی از بروکراسی‌های اداری از طریق پست

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۵۱۹

امکان حذف برخی از بروکراسی‌های اداری از طریق پست

استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت پست اگر بتواند فرآیندهای بروکراسی را از طریق پست حذف کند، خدمت بزرگی به کشور کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیران عامل شرکت پست و پست بانک استان اظهار کرد: نگاه مردم به شرکت پست مثبت است چون در راستای وظایف خود به مردم خدمات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به مدیرعامل شرکت پست گفت: اگر بتوانید فرایندهای بروکراسی را از طریق پست حذف کنید کار بزرگی برای دولت و نظام کرده‌اید؛ روی این مسئله تامل بیشتری کنید.


استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خراسان رضوی از جهات گوناگون از جمله ثروت‌های خدادادی فوق‌العاده است اما متاسفانه نتوانسته در زمینه‌های مختلف از جمله سرمایه انسانی سرآمد باشد.


رزم حسینی در خصوص ابراز تمایل مدیرعامل پست بانک برای مشارکت در اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، نیز اظهار کرد: با توجه به این که پست بانک در 400 روستای استان باجه دارد و مسئولین این باجه‌ها، ساکن در روستاها هستند، این باجه ها می توانند نقش تسهیلگری را برعهد بگیرند.

استاندار خراسان رضوی به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دستور داد در خصوص پیشنهاد تسهیلگری پست بانک در 400 روستای استان، بررسی لازم به عمل آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود