Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یا فدراسیون میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را به ما می‌دهد یا خوزستان تا پایان سال ۹۹، هیچ تورنمنتی از کشتی را میزبانی نخواهد کرد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات مسئولان فدراسیون در خصوص گرفتن میزبانی مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی از ماهشهر به دلیل مخالفت اتحادیه جهانی و قصد فدراسیون برای دادن میزبانی جام باشگاه‌های جهان به ماهشهر به جای جام جهانی، اظهارکرد: ما تنها به دنبال میزبانی جام جهانی در ماهشهر هستیم و اگر فدراسیون نتواند در این زمینه اقدامی انجام دهد، خوزستان تا پایان سال ۹۹، هیچ تورنمنتی از کشتی را میزبانی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: ما به تعهدات مالی‌مان نسبت به میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در ماهشهر و پرداخت یک میلیارد تومان، عمل کرده‌ایم و فدراسیون نیز باید پیگیر حل موانع مطرح شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ما قبلا رایزنی‌های لازم برای میزبانی جام‌جهانی کشتی را انجام داده‌ بودیم و این‌که الان گفته می‌شود ماهشهر نمی‌تواند میزبان باشد، برای‌مان قابل پذیرش نیست. مردم ماهشهر و خوزستان علاقه‌مند به برگزاری این رویداد مهم هستند و ما هم از مواضع خود در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.
وی با اشاره به نامه ارسالی استاندار خوزستان به وزیر ورزش برای پیگیری این موضوع، گفت:‌ طی این نامه استاندار از آقای سلطانی‌فر خواسته است که با تشکیل جلسه‌ای با حضور روسای سابق و فعلی فدراسیون کشتی، علت گرفتن این فرصت مهم از مردم خوزستان، هر چه سریع‌تر مشخص شود.

به گزارش ایسنا، مسئولان فدراسیون کشتی مدعی شده‌اند، اتحادیه جهانی کشتی به بهانه نداشتن خط پروازی مستقیم با کشورهای خارجی، با میزبانی ماهشهر از جام جهانی کشتی فرنگی مخالفت کرده است، این در حالی است که خوزستان طی سال‌های اخیر بارها میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی و جام جهانی را عهده‌دار بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محور‌های مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که عملیات چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست انجام است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرامی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر - ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای محور رامشیر _ ماهشهر با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر _ ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

دیگر خبرها

  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود