Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@22:18:54 GMT

ورود 3 هزار و 500 زائر خارجی اربعین به بیله‌سوار

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۶۹۷

ورود 3 هزار و 500 زائر خارجی اربعین به بیله‌سوار

به گزارش ایکنا از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله‌سوار، صبح امروز، ۲۴ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون سه‌هزار و ۵۰۰ زائر آذری جهت شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در قالب ۶۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشورمان شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع سه‌هزار و ۵۰۰ زائر، ۸۰۰ نفر به‌صورت پیاده به پایانه مرزی بیله‌سوار مراجعه کردند، تصریح کرد: تمهیدات لازم در قالب ۶ کمیته تخصصی برای خدمت‌رسانی به زائرین آذری در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: با مشارکت‌های مردم خیر و حسینی شهرستان بیله سوار موکب حضرت سیدالشهدا(ع) در پایانه مرزی بیله‌سوار مستقر و در حال خدمت‌رسانی به زائرین آذری است.

قبادی با بیان اینکه تردد زائرین آذربایجانی در فضایی آرام و بدون مشکل در جریان است، افزود: موکب مرزی حضرت سیدالشهدا(ع) در هنگام بازگشت زائرین از پیاده روی اربعین نیز پابرجا و به زائرین حسینی ارائه خدمت می‌کند.

وی با قدرانی از مشارکت مردم حسینی و خیر شهرستان بیله‌سوار در تکریم و پذیرایی از زائرین آذری در موکب سیدالشهدای پایانه مرزی بیله سوار، گفت: از روز‌های نخست ورود زائرین آذری برای تکریم زائرین حضرت  سیدالشهدا(ع) تمهیدات لازم در سطح شهرستان در نظر گرفته شده بود و این تهمیدات همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن اربعین زائر خارجی پیاده روی سیدالشهدا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه