Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی در گلزار شهدای شهرستان نیمروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،هفتمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لک زایی و گرامیداشت شهدای وحدت، امنیت و خدمت و شهدای شهرستان نیمروز و سیستان فردا در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نیمروز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از عموم مردم شهید پرور شهرستان نیمروز دعوت شده تا بار دیگر با حضور در این مراسم وفاداری خودشان را به آرمانهای انقلاب و راه شهدا اثبات کنند.

 

گفتنی است شهید حبیب لک زایی  در تاریخ ۲۵ مهر۱۳۹۱، پس از تحمل ۲۴/۵ سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ در حالی که بیش از ۶۳ ترکش در بدن داشت، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش در تهران درگذشت و پس از انتقال به زادگاهش، در حسینیه شهدا و در گلزار شهدای ادیمی به خاک سپرده شد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد موکب اربعین ترکش نیروی هوایی ارتش حبیب لک زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود