Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:11:47 GMT

افزایش تجهیزات عمرانی شهرداری بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۹۳۷

افزایش تجهیزات عمرانی شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند از افزایش امکانات، تجهیزات عمرانی و ادوات و ماشین‌آلات این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید با اشاره به اقدامات انجام شده برای تحقق طرح تعریض خیابان موسی‌بن‌جعفر(ع) بیرجند در ورودی کاظمیه اظهار کرد: خرید و تملک ۸۷.۹۰ مترمربع از اراضی شهری با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با هدف اجرای طرح تفصیلی مصوب شهری و تعریض این خیابان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خرید و تملک ۲۲۶.۶۰ متر مربع اعیانی به مبلغ ۷۴۷ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال باهدف بهسازی ورودی خیابان کاظمیه و در جهت طرح تعریض معبر و فضای سبز محل و توسعه آرامستان انجام شده است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه ایجاد روحیه همکاری و مشارکت در توسعه شهر از اهداف مهم مدیران شهری است، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها تملک املاک در مسیر و بازگشایی معابر به‌ویژه معابر پر ترافیک است.

وی  از خرید یک دستگاه لودر جهت استفاده در عملیات عمرانی معابر در مناطق دوگانه شهر خبر داد و افزود: این دستگاه لودر از محل اعتبارات و منابع داخلی سال ۹۸ خریداری شده است.

جاوید ادامه داد: در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی خود با صرف هزینه ای معادل ۸۶۸ میلیون تومان نسبت به خرید این دستگاه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: نوسازی و بهسازی ناوگان موتوری در دستور کار قرار گرفته و این لودر از هفته جاری وارد چرخه خدمت رسانی به مردم شده است.

کد خبر 393464

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری بیرجند پروژه هاي عمراني شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد